03-6413483

נגן וידאו

מידע נוסף על הטיפול העצמי האם הוא מתאים גם לכם?

גם אם מעולם לא התייעצתם עם איש מקצוע- מצויין! וגם אם התייעצתם בעבר או מתייעצים בהווה- מעולה! בואו לקבל כלים יישומיים כדי לשפר את האוירה אצלכם בבית.

הטיפול העצמי המצולם זמין מהבית שלכם! לא צריך להגיע לקליניקה או להתחייב להוצאה כספית גדולה. הטיפול העצמי שלנו מותאם לכל ההורים, והוא מאפשר תרגול וטיפול בבית גם לחסרי ניסיון. זו ההזדמנות לשנות את מה שקורה בבית שלכם בתוך ששה שבועות!

נלמד יחדיו לטפל במה שקורה בבית שלנו ואיך להתנהל אחרת עם הילדים שלנו. מה אומרים ומה לא אומרים? איך פועלים יחד? איך מתקדמים צעד אחרי צעד? איך אנחנו ההורים נותנים משמעות למה שאנחנו אומרים ומצליחים להעביר את המסר הנכון והברור לילדים שלנו? איך לגשת לכל הסיפור הזה עם יותר שקט נפשי ופחות סטרס?

התחילו הטיפול כעת

הרשמו וקבלו גישה לכל תכני הטיפול העצמי

(לא מרוצים תוכלו לקבל את כספכם בחזרה בתוך 14 יום)

₪1500

מה זה כולל?

חמישה מפגשים טיפוליים מצולמים, כל אחד מכיל 5-7 יחידות, סה”כ מעל 30 יחידות לצפייה או האזנה הכוללים כלי התמודדות עצמיים ומשפחתיים, כלים לשימת גבולות, תאורי מקרה באמצעות שחקנים, סצנות מחדר הטיפול, הסברים מפורטים, דפי תרגול, דוגמאות והסברים.

  • כל המפגשים זמינים לצפייה מכל מקום ובכל זמן, ובנוסף, כל המפגשים זמינים להאזנה כפודקאסט למקסימום נוחות!
  • הטיפול מתחיל מאפס, אין צורך בידע מוקדם כלשהו, רק ברצון לנווט את הבית שלכם למקום טוב יותר!
  • השינוי בבית מתחיל כבר בשימוש בכלים הראשונים וניתן לסיים את הטיפול כולו תוך ששה שבועות!

נענה על כל השאלות הבאות, לאט לאט ובסבלנות:

מה זה שימוש מוגזם? איך נדע מתי זה משתלט עלינו ועל הבן שלנו? איך נוריד את הקונפליקט והריבים ביננו ההורים? איך מגיעים להבנות יחד ומפסיקים להאשים אחד את השני?

למה בכלל צריך גבולות? על מה אנחנו נאבקים ולמה? על מה צריך לוותר? מהם גבולות יעילים ואיך שומרים עליהם? איך מציבים גבולות יעילים בבית ואיך קובעים אותם יחד עם הבן או הבת שלנו?

למה צפוי שיהיו מניפולציות? איך לא להבהל מהן? למה זה טוב שהם מתווכחים איתנו ואיך מנצלים את זה לדיאלוג? למה זה טוב שהם אמביוולנטים? איך יוצרים מחדש קשר עם הילד ולמה זה כל כך חשוב?

מה תקבלו בטיפול העצמי?

גישה מלאה לכל תכני הטיפול העצמי- כל יחידות הטיפול, כל המפגשים, כל תיאורי המקרה והסצנות מהקליניקה

טכניקות וכלים פרקטיים– גם לתקשורת עם המתבגר או הילד, גם לשימת גבולות, גם להפחתת סטרס בעצמו ובבית וגם טכניקות לחיזוק ההורים

התנסות כמעט אישית באמצעות שחקנים המספרים את הסיפור שלנו בבית, ומלווים אותנו לאורך כל הטיפול העצמי

תוכן טיפולי נרחב ממגוון רחב של שיטות טיפול- המובילות הקיימות היום: הדרכת הורים, טיפול קוגניטיבי התנהגותי, טיפול משפחתי וטיפול בילדים ונוער

התקדמות צעד צעד אתכם ההורים כדי להחזיר לכם את התוקף בבית- לאט ובהדרגה, תוך שימת דגש חזק על כך שלמה שאתם אומרים תהיה משמעות

כל החומר מוכן עבורכם! משימות ודפי עבודה המוכנים מראש, כל היחידות מוקלטות להאזנה כפודקאסט כדי שאפשר יהיה להקשיב “על הדרך”

הרשמה לטיפול העצמי

התחילו הטיפול כעת

הרשמו וקבלו גישה לכל תכני הטיפול העצמי

(לא מרוצים תוכלו לקבל את כספכם בחזרה בתוך 14 יום)

₪1500

יש לכם שאלה? רוצים עוד מידע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן